Sivut

tiistai 30. kesäkuuta 2015

Heinäkuu helpottaa?

Viime postauksesta on vierähtänyt tovi jos toinenkin.

Kadonneet menkat siis palautuivat (unohdin, että olin jo maininnut...). Onneksi ilman lääkkeitä. Oli onni myötä ja ko. lääke, Terolut, oli kaikista Suomen apteekeista loppu ja menkat ehtivät itsekseen käynnistyä - viikkoa ennen kuin apteekista tuli viesti, että lääke noudettavissa. Ilmeisesti valmistaja oli vetänyt erän takaisin, oli tullut pakkaukseen jotain muutoksia. Huoh. Tilannetta seuraillaan. E-pilleri -resepti jo odottamassa, mutta mikäli kierto pysyy käynnissä, niin senkin voi unohtaa. Puolisen vuotta armonaikaa seurailla. Veikkaan kuitenkin, että kierto on kovastikin käynnissä ja nipistyksistä päätellen menkat alkamassa jälleen ajallaan - kuin eivät olisi koskaan olleetkaan poissa. Tiedän syynkin: painonnousu. Tai tarkemmin ottaen TUNNEN. Vaa'alle en ole uskaltanut viikkoihin. Olen katsonut viisaammaksi olla uskaltamatta. Toistaiseksi. Jotta en muserru. Ja ajaudu entistä pahempaan ahmintakierteeseen.

Kyllä: olen syöny ties jo kuinka monta viikkoa reilut 2000-2500 kcal lähes joka päivä. Minua vaivaa Loputon Nälkä. Tuntuu, että mikään ei riitä. Enkä himoitse pikaruokaa, makeisia... vaan ihan RUOKAA. Puuroa, perunaa, salaattia, rahkaa... mitä näitä nyt onkaan.

Huomenna alkaa Heinäkuu. Minä, kuten varmaan moni muukin painonsa kanssa kamppaileva ottaa kuunvaihteet, maanantait, vuodenvaihteet yms. ilolla vastaan. Jopa keskiyön kellonlyömän. Arvaattekin varmaan. Huomenna alkaa 1000 kcal / pvä ruokavalio. Kunnes uskallan taas edes vaa'alle.

Pitäkää peukkuja. Olen vaarallisilla vesillä :( Järkyttävää, kun oma keho ahdistaa. Käsivarret ahdistaa. Kaipaan KEVEYTTÄ.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti